piątek, 15 maja 2015

Lily Evans i James Potter, czy to w końcu zamieni sie w miłośc?

Lily Evans i James Potter, czy to w końcu zamieni sie w miłośc?

Autor: Księżniczka Półkrwi
Zbliża sie koniec piątego roku w Hogwarcie Lily i Jamesa. Rudowłosa osóbka czuje z tego powodu radośc- nie bedzie musiała oglądac buźki Pottera przez całe wakacje, ale czy naprawde tak jest? Potter za to chodzi głową w chmurach- rozmyśla jak, by tu spotkac sie z jego ukochaną w wakacje. 
Huncwoci jeszcze nie wysadzili Hogwartu, ale szykują ja koniec piątej klasy coś niesamowitego.
Wielkimi krokami zbliżają sie urodziny Dorcas. Dziewczyny szykują z tej okazji impreze, ale czy zaproszą Huncwotów? Czy spełni sie najwieksze marzenie Dorcas- wielka miłośc?
Sprawdźcie to wszystko sami!

1 komentarz:

  1. To ja autorka tego bloga, zmieniłam nazwe użytkownika, ale to teraz nie ważne. Mam prośbe, usuncie mnie z tego spisu

    OdpowiedzUsuń